sassiestnugget:

i hate when teachers are like “sorry if im grumpy ive had a class each period haha” like ????? what do you think students do?????


peko-pekoyama:

why watch your weight when u can watch anime

(Source: cisphobic)


spamanos:

spaman-kiss:

Transparent Spain and Romano with flower crowns for your blog~ 
Source

this is the swaggiest thing i have ever fucking seen

spamanos:

spaman-kiss:

Transparent Spain and Romano with flower crowns for your blog~ 

Source

this is the swaggiest thing i have ever fucking seen


thepatientlywaitingfox:

she-wants-the-eod:

highball2814:

reverendrevenant:

I could have used this information over the last 29 years of my god damn life

My mom taught me to pack like this and she gets mad when I come to visit and sees that I don’t use it.

I need to remember this for uniforms.

Oh my god, I am learning this ASAP. HOW DID I NOT KNOW OF THIS BEFORE?!

thepatientlywaitingfox:

she-wants-the-eod:

highball2814:

reverendrevenant:

I could have used this information over the last 29 years of my god damn life

My mom taught me to pack like this and she gets mad when I come to visit and sees that I don’t use it.

I need to remember this for uniforms.

Oh my god, I am learning this ASAP. HOW DID I NOT KNOW OF THIS BEFORE?!

(Source: neverforget14)


gender-wizard:

[kisses armin arlert on the cheek multiple times]


selenerpatrol:

my destination is wherever this bus is going

selenerpatrol:

my destination is wherever this bus is going

(Source: animalsthatdopeoplethings)


shavingryansprivates:

and i hate when people on here try to glorify not having friends like shut up it’s fucking horrible i had like maybe one friend throughout all of high school and it’s an awful and seemingly meaningless existence that serves only to make you feel shitty about yourself it’s not fucking cute


breakfastburritoe:

ur very cute and very far away please come be cute closer to me


smashsurvey:

Now think of how many of those female characters and protagonists are oversexed, created for the male gaze, or put in an inactive damsel role for the plot of the game. Representation matters. A Study last year proved that exposure to tv shows increased the self esteem of young white boys and markedly decreased the confidence and self esteem of girls across the board (and we haven’t even started on the representation of characters of color and the effect it has on children’s self perception). 

Video games are a different media, and even more concerning if representation metrics are changing how our kids think of themselves. Especially knowing that 67% of American Households have video game consoles and 91% of Children play video games regularly,how do you think the portrayal (and lack of portrayals) of women and girls in these games is affecting little girls – or influencing how little boys view their importance and/or influence over them? 

Comics. Movies. Lit. Pop Culture. The Smash Survey is an upcoming podcast project that will critically explore the representation of race, gender, and queer identity in media and pop culture in a fun and engaging format. 

(Source: childrennow.org)


psybelius:

I SHOULD NOT BE ABLE TO EMOTIONALLY IDENTIFY WITH A FLOSS CONTAINER


zooophagous:

boujhetto:




Man’s best friend

I like how he picks him up and is all, “There you go!”

fucked his shit up

LMMFAOOOOO

He just puts him over the counter all “Yeah that’s right Sparky you fuck his shit up”

zooophagous:

boujhetto:

Man’s best friend

I like how he picks him up and is all, “There you go!”

fucked his shit up

LMMFAOOOOO

He just puts him over the counter all “Yeah that’s right Sparky you fuck his shit up”

(Source: zennmaister)


kunaigirl:

jaKE YOU BLIND IDIOT PRISMO LOVED YOU

(Source: ishtakhaba)


doitsu-veil-brides:

ouranchimaru:

dizzydicks:

cowbuddie:

prucanchild:

ask-aph-bermudatriangle:

kirklandork:

ragingcontent:

cpwiser10:

youtubers-ftw:

ragingcontent:

Sometimes I want to draw but I don’t know what to draw and I kinda just draw a circle

NOW THIS FUCKING CIRCLE HAS 200+ NOTES WTF

Okay it’s a good circle but come on

You can’t stop this circle now, it’s on a roll.

its the earth

draw a circle, that’s the earth

maRUKAITE CHIKYUU

NE NE MAMA NE NE PAPA

BOKU HETALIA

T H E  F A N D O M  I S  R I S I N G

HAPPY EARTH DAY 

doitsu-veil-brides:

ouranchimaru:

dizzydicks:

cowbuddie:

prucanchild:

ask-aph-bermudatriangle:

kirklandork:

ragingcontent:

cpwiser10:

youtubers-ftw:

ragingcontent:

Sometimes I want to draw but I don’t know what to draw and I kinda just draw a circle

NOW THIS FUCKING CIRCLE HAS 200+ NOTES WTF

Okay it’s a good circle but come on

You can’t stop this circle now, it’s on a roll.

its the earth

draw a circle, that’s the earth

maRUKAITE CHIKYUU

NE NE MAMA NE NE PAPA

BOKU HETALIA

T H E  F A N D O M  I S  R I S I N G

HAPPY EARTH DAY 


ubercreatures:

Aww they are the cutest